Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Gimme your money

Publicerad 2011-03-12 12:07:34 i Allmänt,

Jag vill hitta 3000 spänn. Då skulle jag köpa den här sulkyn:


Den är lätt, liten, smidig och framför allt så kan man vända sittdelen så barnet sitter vänt mot en, samt att man kan fälla ner så barnet ligger ner. Vill ha!!!!!!

Så här står det om den:
Quinny Zapp X-tra är felxibel då sittdelen kan vändas framåt och bakåt. Den har även en bekväm liggposition. Kan användas från födseln. Justerbart ryggstöd i tre positioner framlänger och två positioner baklänges. Utdragbart fotstöd. Lätt avtagbara hjul och låsbart svänghjul. Inkluderar sufflett, regnskydd, adaptrar och en varukorg. Fjädring på hjulen. Färg: Brown Boost

Jag ska ha den... så är det bara.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-03-12 14:19:55

jag ser bara en negativ sak och det är att det är en trehjuling. det är sjukt ostabilt om barnet klättrar i å ur själv tex...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela