Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En lista

Publicerad 2011-03-24 07:31:07 i Självcentrerat,

Det var ett tag sedan så kände att nu är det dags för en stulen lista. Jag förtjänar att få fylla i en lista eftersom min son ville upp 6 i morse och har legat på golvet och gråtit 90% av tiden sedan dess.

Är du i ett förhållande? Ja, gift

Har du kysst någon idag? Nej, men pussat om efter midnatt räknas som idag

När går gränsen vid otrohet? Svårt att säga men jag accepterar nog inte ens en allt för mysig och långdragen kram

Är du romantisk? På mitt eget sätt

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Omtäksam och smart

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Snäll och för det mesta ganska lättsam

Vad är viktigt i ett förhållande? Att man är ärliga och verkligen bryr sig om varandra

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Oh ja, jag gråter titt som tätt

Har du lekt med någons känslor? Inte medvetet, men finns säkert någon som tycker jag gjort det

Hur många har du varit ihop med? eror väl på hur man räknar, men fyra långa förhållanden

Hur länge höll ditt längsta förhållande? 3,5 år, men mitt nuvarande kommer förhoppningsvis toppa det med typ 70 år (ja, vi skall bli jävligt gamla)

Hur länge var ditt kortaste? Av de långa så 1 år eller så, men har väl haft kortare när man var tonåring

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Uppenbarligen vill jag vara i ett förhållande

Är du en bra pojk/flickvän? Jag hoppas det

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Min man

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 19 och 20?

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Ja det hade jag nog kunnat

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? 50/50 ungefär

Hatar du ditt ex? Nej, jag är inget hatisk person

Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Ja, katterna bland annat

När du vill ha någon, vad gör du? Ser till att lära känna personen och ser vart det leder

Bästa raggningsrepliken? Brukar funka bäst att vara spontan

Hur skulle den perfekta dejten se ut? Bara personen är den rätta så spelar det runt omkring ingen roll

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Min man och min son

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Bli jävligt sårad och sen vet jag faktiskt inte

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Är redan gift

Vill du ha barn? Ja uppenbarligen

Blir du lätt kär? Nej

Vad faller du för? När jag kan vara mig själv, ha intressanta samtal och personen genuint bryr sig om mig

Vad är det mest avtändande du vet? För stort ego

Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Jätteviktigt

Har du fått ditt hjärta krossat? Ja.

Hur raggar du? Jag vet inte... jag bara tjötar på

Har du en “utseendetyp” hos killar? Njee... tycker om smala killar och långt hår

Vem var din första kärlek? Minns inte riktigt men säkert nån klasskamrat

Vad tycker du om att ligga på första dejten? Kan man göra om det känns rätt

Vad tycker du om one night stands? Kan vara kul om man är singel och på det humöret

Är kärlek allt i livet? Ja, men ehöver inte endast vara kärleken till en partner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela