Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Eftersom hjärnan är off

Publicerad 2011-03-26 09:35:55 i Självcentrerat,

För tidigt för att tänka viktiga tankar så kör en snodd lista till. Det lir så när ingen någonsin frågar mig saker, då tvingas jag besvara frågor ingen ställt och ingen vill veta svaret på.

Varm dryck: Varm choklad med vispgrädde på
Kall dryck: Riktigt iskallt vatten
Alkoholhaltig dryck: Hmmm... nån kall öl en varm sommardag. Är inte så kräsen.
Bröd: Baguette, om det stavas så
Pålägg: Sallad, kokt skinka och ost - en klassiker
Grönsak: Röd paprika, eller majs
Frukt: Svenska små röda äpplen
Bär: Smultron
Krydda: Mickes special...hehe... typ aramina föräldrar som vet vad det är
Godis: Ljus choklad

Kaka: Rimi nougat, tror jag de heter
Snacks: Estrella dillchips... fast godast var dillskruvar men jag tror inte de finns mer
Ost: Brie
Sås: Nån gräddig peppar- eller svampsås, eller bea
Glass: Är inge glass fantast men gillar isglass..
Snabbmat: Allt jag älskar mest försvinner, som McDonalds pastasallad och Scangrillen i Stenungsunds hamburgare. Men säger McFeast då.
Flingor: Frosties, men äter inte direkt flingor.
Pizza: Ciao ciao
Naturgodis/Nötter: Gillar nästan alla nötter förutom jordnötter
Soppa: Blomkål- och broccolisoppan på Bordet i Angered
Utländskt kök: Sushi
Halstablett/Tuggummi: Juciefruit, fast de förlorar smaken efter en sekund

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela