Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Zombiemorgon

Publicerad 2011-06-29 09:26:39 i Allmänt,

Morgonen började först inte så kul med att Nico vaknade runt 4 och inte ville sova mer. Jag vägrade dock ta upp honom. Klockan 5 fick han sin morgonflaska ersättning men ville fortfarande inte somna om. Sedan upptäckte jag att han stod i en pöl med kiss... och kände mig som en usel mamma som inte hade märkt detta. Fick bytt i sängen och efter vissa protester somnade han ändå om och sov till 07.30.

Hampus hade kommit hem så vi tog in Nico i sängen och han var på strålande myshumör och satt och småpratade och gosade med oss. Sedan blev det frukost och Hampus skulle sova (hade jobbat natt alltså)och nu roar jag och plutten oss själva.
På schemat idag står, förutom att ta emot paket från DHL, att rensa avsloppet vid duschen där det är stopp. Kan inte duscha innan detta är gjort... och så skall lillen bada pool och gunga lite är det tänkt. Lagom slapp dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela