Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Toodels

Publicerad 2011-06-29 20:59:52 i Allmänt,

Nu är jag på lite bättre humör även om jag ätit så mycket kyckling och hemmagjord potatissallad att jag mår illa. Anledningen till humörets uppåtgående är att Hampus meddelade att han kanske, kanske också skulle orka komma med till stranden imorgon. Nicos första strandbesök :)

Nu har Hampus åkt till jobbet, Nico sover och jag skall lägga mig i sängen och fortsätta att lära mig om spännande antika yrken som orgiefixare och begravningsclown. Trots att jag mår illa funderar jag lite på en kaka.

Nämnde jag förut att jag fixade stopper i duschens avlopp förresten? Mycket trevligt. Fick dra upp en klump hår som var i samma storlek som en mindre kanin. Både jag och Hampus har ju långt hår och båda fäller en hel del... så att ni inte tror att vi verkligen tryckt ner en mindre kanin där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela