Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sladden fixad

Publicerad 2011-06-17 20:30:37 i Allmänt,

Min kära make som kan laga det mesta hade fixat sladden till mobilen så nu kan jag bjuda på lite bilder. Så det brukar bli på denna bloggen... först inga bilder på en evighet och sedan en hel drös på en gång.

Vi börjar med en bild på Nico tagen på Marstrand... tror inte jag visat den innan.



Fortsätter med två bilder som demonstrerar en mycket, mycket trött Nico på tåget på väg in till stan i förrgår.





En bild från hemvägen då Nico utforskade tågets fönster



Och avslutningsvis två bilder där Nico åker åkgräsklippare tillsammans med sin morfar (oroa er inte.. den har sånt där dödmansgrepp så att den stannar automatiskt om man inte trycker in en knapp eller spak eller vad det är hela tiden). Vem ser ut att uppskatta färden mest, Nico eller min pappa? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela