Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nakenfis

Publicerad 2011-06-25 16:31:54 i Allmänt,

Nico fortsatte med sitt gråtande större delen av dagen. Han sov en halvtimme efter att ha stortjutit i två timmar, men när han vaknade var han inte mycket gladare.
Så när klockan var runt 15 så tänkte jag att ett bad kanske skulle muntra upp honom, vilket det också gjorde. Ännu roligare var dock att få ränna runt naken ett tag efteråt.

Men... brukar man inte säga något i stil med "slät och len som en babyrumpa"? Min son är mer skrynklig som en gubberumpa han :)








Nu kommer jag och tar dig!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-25 17:19:47

det fanns enoooormt med böcker, jag la nog tillbaka 6-7st som jag åxå tagit, för jag insåg att det kanske räckte med några stycken haha!

Postat av: sofia

Publicerad 2011-06-25 17:20:13

ja det var jag som skrev :D



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela