Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Mina underbara

Publicerad 2011-06-13 10:51:33 i Allmänt,

Vilken känsla att komma hem efter att ha varit borta ett dygn. Nico kom ålande i full fart med ett enormt leende och tjöt "mamma mamma" så man blev så fylld av kärlek att man bara ville krama sönder honom. Älskade unge <3
Sedan har han mest velat sitta i mitt knä hela tiden.

Hampus hade dessutom städat så det var jättefint överallt, min underbara man. Så det var riktigt, riktigt skönt att komma hem.

Hade dock supertrevligt igår när jag hängde med lillebror så det får göras om. Jag och min bror står ju varann väldigt nära och har delat lägenhet i flera år innan. Och snart är vi förhoppningsvis grannar :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-06-13 12:28:42

Inte många karlar som skulle uppmuntra till sådana "lediga" dygn:)) Honom ska du vara rädd om, men det vet jag ju att du är;)) Krama och pussa på dina pojkar:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela