Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

I´m bad

Publicerad 2011-06-13 18:46:07 i Allmänt,

Vad kass jag är. Nico blev 10 månader igår och jag kom inte ens ihåg det... men jag hade ju så skönt på min fridag :)

Idag har jag kört Hampus till Kungälv där han hade körlektion medan jag och Nico fikade lite. Sedan blev det McDonalds och hem. Nu spelar Hampus dataspel och jag funderar på att antingen röja i min garderob eller inte röra mig ur fläcken. Än så länge lutar det åt alternativ nummer två... av detta skäl bjudes det icke på bilder för sladden till kameran ligger i ett annnat rum.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-06-13 21:08:17

Hahaha, nä har du det gott så rör dig inte:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela