Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Gissa

Publicerad 2011-06-07 05:09:29 i Allmänt,

Gissa hur pigg jag är? Inte alls!
I natt somnade jag till och med på soffan för hann liksom aldrig in till sängen mellan allt Nicos gnällande. Dessutom vaknade han med en skrik nu strax innan 05 och grät sedan hysteriskt tills jag gav honom en flaska ersättning (trots att min regel brukar vara att han inte skall äta innan 05.30). Nu ligger han i sin säng och pratar för sig själv... ibland småsjunger han, ibland låter det som om han skäller på något.... då och då går det över i gnäll och lite gråt. Jag hoppas att han så småningom somnar om, men det lär väl inte hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela