Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Gårdagen i plus och minus

Publicerad 2011-06-16 08:13:30 i Allmänt,

Massa + till att komma ut ur huset tillsammans med mina älsklingar och ha en trevlig dag tillsammans.
+ till att träffa gamla kollegor och få krama söta elever
+ till att sitta på uteservering i sol och äta och dricka
+ till att träffa Hampus trevliga vänner
+ till att min underbara son var snäll och lugn hela dagen
+ till att se hur roligt och spännande Nico tyckte det var att åka tåg (dock inte själva utsikten utan han uppskattade mest ventilationsgallren över elementen samt att dunka pannan i fönsterrutan..haha)
+ till den roliga hissen på tåget hem som fick en att få lite rymdskeppsfeeling

- till att barnvagsavdelningen på tåget in till stans placerats under förarens tuta vilket gjorde det omöjligt för Nico att somna
- till att alla teckningar tagits ner från väggarna på mitt gamla rum på jobbet. Var är de nu?
- till att jag inte fick lingonsylt till köttfärslimpan på restaurangen
- till den osympatiska servitrisen som när jag skulle byta blöja på Nico besvarade frågan "Var finns toaletten?" med "Inne"... jävligt utförlig beskrivning får jag säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela