Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En tråkig dag

Publicerad 2011-06-17 09:41:03 i Allmänt,

Idag är ingen skojig dag alls. Hampus har jobbat natt så han sover. Det pissregnar ute så man vill inte riktigt gå ut. Min telefonladdare är ju trasig så vill inte slösa batterier (ifall man behöver den i en nödsituation) så kan inte ringa till någon. Så sitter här och tråkar. Nico sover för tillfället i alla fall. Innan dess lekte han ganska bra på egen hand. Tydligen kan han leka själv om jag ligger och läser. Det är om jag använder dator eller telefon som han blir skogstokig för de vill han ha själv att pilla på.

Kommentarer

Postat av: Linnea Jonasson

Publicerad 2011-06-17 14:59:14

Passa på att baka en kaka och sen kan jag ta hemligagången och komma på fika <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela