Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Drömmar

Publicerad 2011-06-05 20:41:11 i Allmänt,

Just nu dröms det mycket om framtiden här hemma. Om att allt skall falla på plats så vi kan bygga hus på tomten som mina föräldrar införskaffat, och som ligger bredvid deras hus plus brevid min brors hus. Kan man ha bättre grannar? :)

Men som sagt var, är några bitar till sommåste falla på plats. Vi måste båda ha fasta jobb och jag måste sälja den tomt jag redan har. Sedan då.....

När vi bygger blir det nog ett hus som huset nedan vi bygger, hoppas vi. Ett "Doppingen" från Fiskarhedenvillan.

Kommentarer

Postat av: Kikan

Publicerad 2011-06-06 19:30:36

Surfade in här på ett bananskal och upptäckte att vi bor i samma stad :) Det där huset är jättefint, det har vi oxå kollat på. Vi drömmer oxå om hus men ni verkar ha kommit lite längre som har en tomt. Kram Kikan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela