Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Det går utför för den här bloggen

Publicerad 2011-06-17 18:17:25 i Allmänt,

Med tanke på hur lite bilder som man kan se i den här bloggen kommer jag nog snart förlora alla läsare, men så är det. Utan mobilladdare försmäktar vi i denna blogg.

Nico har varit på ett strålande humör idag. Faktiskt glad större delen av tiden. Även om han vägrat sova så har han inte gråtit utan suttit och legat i sin säng och tjoat och trallat istället. Lite grinig i slutet bara, men det var för att han var trött och för att jag åkte och handlade utan honom.

Nu susar han förresten runt överallt. Han kombinerar åla, krypa och gå med stöd av möbler och kommer på detta sätt åt det mesta. Han håller sig oftast i samma rum som man själv är i dock, även om han kan bege sig iväg på små utflykter.

Vi har sett lite på Pippi idag med. Han skrattar och tycker det är kul i ungefär fem till tio minuter innan han tröttnar. Han gillade dock när det var kossor med i filmen.

Mer än så bjuder jag inte på just nu för jag är hungrig som fasen och nu skall vi göra hamburgare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela