Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Besök och besökare

Publicerad 2011-06-16 18:49:57 i Allmänt,

Idag på morgonen var Nico på ett strålande humör och jag kände att han behövde få komma ut ur huset och ha lite skoj så jag tog med honom till mamma och pappa. Där ålade han runt och jagade katter, vi gick på promenad och han busade runt.
Vi kom hem runt 14 och då somnade han direkt och sov någon timma.

Sedan kom min vän LisaMari och hennes dotter Nicole på besök. Nico tyckte det var superkul och tyckte nästan det var roligare att träffa Nicole som är "stor" (7? hmm... jag har noll minne och är usel på att bedöma ålder) än att träffa andra bebisar. Han fnissade och busade och var på riktigt glatt humör. Mest tyckte han dock om LisaMari... var nästan som hans första kärlek eller något..haha.. bara hon tittade på honom så skrattade han och blev lite generad och tjöt av glädje om hon busade med honom.
Plötsligt blev han dock lite gnällig och vi insåg att klockan redan var efter 18, då han brukar sova, så det blev gröt och sängen och han gosade ner sig om somnade nästan direkt. Hampus jobbar i natt så hoppas att han sover bra.

Var en riktigt trevlig dag, och nu skall det bli mat och sedan bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela