Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Bara hus i huvudet

Publicerad 2011-06-18 17:45:56 i Allmänt,

Idag när jag var hos mamma och pappa så var vi och tittade på sommarhuset/tomten där vi vill bygga sedan. Det är svårt att ta det lugnt och inse att man inte kan börja just nu med allt.. för man vill ju så gärna. Man bara ser framför sig hur fint det kommer bli och allt man vill fixa.

Sedan kommer jag hem och bara sitter och tittar på bilder på hus och inredning och drömmer mig bort.


Här är en av bilderna jag har i min insperationssamling. Främst eftersom jag gillar de vita panelerna på väggarna. Vi vill gärna ha sådana i vissa av rummen. Funderar på om man skall ha det i kök och vardagsrum... beroende på kostnad.


Denna bilden har jag eftersom jag tycker om bokhyllorna man byggt runt fönstret.


Och denna eftersom jag vill ha ett handfat som står på en "vanlig byrå" eller liknande samt ha en vanlig spegel. Badrumsmöbler är så trista annars tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela