Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tänder?

Publicerad 2011-07-19 11:30:35 i Allmänt,

Igår var Nico på hyffsat humör och vi körde Hampus tillkörskolan, hängde på ICA Maxi och besökte pappa (där jag också vägde mig. Har gått ner ett halvt kilo på en vecka).
Nicos natt var si så där och han vaknade tidigt. Var dock Hampus tur att ta morgonen men vi byttes av vid 9.

Nico bara gråter och gnäller hela tiden. Inget är bra. Han tuggar på allt och det rinner dräggel ur munnen på honom - så känns som om det borde vara fler tänder på g. Kan ju dock ta typ två veckor som sist. Kul... nej.

Så idag är även jag en gnällis. Trött, har ont i kroppen nåt så in i helvete och ingen lust eller ork till något. Hampus skall dessutom iväg till körskolan sedan så då blir jag ensam med gnället i typ fyra timmar eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela