Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Och så gör alla vågen för mig

Publicerad 2011-07-31 18:20:30 i Allmänt,

Gissa vad jag gjort idag?
GISSA!?
Hampus har övningskört med mig... alltså jag var "läraren" och han körde. Jag som är rädd för att köra och som inte vågar åka med människor jag inte känner eller som jag anser kör för fort. Jag trodde aldrig jag skulle klara en sådan sak... och i början satt jag och hade svimningskänslor och nästan tuppade av... men han körde så bra så sedan slappnade jag av.

Nico var hos sin mormor och morfar så länge. Han har haft en trött dag i värmen. Nu sover han och vi skall kolla körkortsteori.

Imorgon loppis och mer övningskörning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela