Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lindexdrömmar

Publicerad 2011-07-21 07:52:45 i Stuff,

Ja, jag är besatt av Lindex och av Bamsekläder.... så ett bra tips till födelsedagspresent till Nico är ju presentkort där... Speciellt nu det finns massor av kläder där som jag vill köpa till honom. Kanske kommer jag bli tvungen att köpa en del innan så att det inte tar slut.

Hampus kommer säga att "han har ju massor av kläder redan"... men han börjar ju dagis och måste vara superfin ju. Och nu växer han inte lika fort så han kan ha kläderna längre.

Detta har jag hittat som jag vill köpa:


Dessa tre tröjor... speciellt de två sista... bara måste ha.


De två första eftersom jag vill ha jeans med mudd upptill, och det sista paret bara för att de matchar två av tröjorna ovan.


Matchande fint regnställ... åh vad vi vill ha det (Nico har exakt samma smak som mig.. skumt va..haha)


Denna bild får mest symbolisera atthan behöver nya pyjamaser. Nu börjar de han har vara för små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela