Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Haft besök

Publicerad 2011-07-17 14:05:38 i Allmänt,

Igår var alltså Nicos farfar och hans fru här. Var trevligt men Nico var på helskumt humör och satt bland annat och gallskrek rakt ut för full hals ett bra tag. Han var inte arg eller ledsen utan bara skrek.
Han tyckte det var kul att få presenter i alla fall. För tidiga födelsedagspresenter. En StarWars-handduk, en bytta Duplo och tre små bilar.

Han sov bra i natt i alla fall och Hampus tog honom när han vaknade vid 7 på morgonen (ovanligt sent för att vara Nico) så jag sov till halv 11 jag :). Sedan kom Hampus pappa och hans fru på en liten fika innan de skulle bege sig av. Och idag var Nico på mycket bättre humör och busade runt. Han grät lite när de gick den lilla sötnöten.

Annars är det lugnt här idag. Ösregn ute så blir nog inget loppisbesök som jag hade tänkt. Får se om jag orkar sedan.

Ikväll blir det pizza för mina insparade Viktväktar points..hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela