Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En incident

Publicerad 2011-07-22 18:20:41 i Allmänt,

Om du är känsligt lagd och lätt blir äcklad, eller om du är en sådan person som är jävligt trött på att höra småbarnsföräldrar prata om sitt barns bajs... då är det bäst du slutar läsa nu.

Vi var på torget och handlade och mitt i mitt strosande på Lindex så känns en mindre behaglig doft komma från barnvagnen.
Letar upp närmaste toalett med skötbord, tar av blöjan och ser det största bajsinferno jag hittills sett. Det är enorma mängder bajs i blöjan och Nico tar genast chansen att stoppa båda händerna i det. Medan jag hysteriskt försöker torka av hans händer innan han hinner kleta det i ansiktet eller stoppa det i munnen så passar han dessutom på att sparka ner blöjan från skötbordet. Såklart landar den upp och ner och det blir bajs på hela golvet.

Sedan är det rent kaos när jag försöker torka bort den klisterkletiga bajset från Nico, torka bajs från golvet och få på ny blöja och kläder medan Nico är vansinnig för att han tycker det var för lång tid.

Välkommen in nästa toalettgäst... det luktade inte rosor och hallon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela