Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Busbebis

Publicerad 2011-07-26 17:52:56 i Allmänt,

Idag är lillkillen full av bus. Bland annat så tycker han att det är otroligt roligt när jag kommer sättandes och tar ifrån han skräp han försöker stoppa i munnen, så nu låtsas han att han tar upp saker och så skrattar han hysteriskt när jag försöker ta det ifrån honom.
Han skall även stoppa sin napp i min mun hela tiden, och så har han lärt sig att "klicka" men tungan så det går han runt och gör stup i kvarten. Min goa buskille.

Annars har jag sysslat mycket med fotoboken idag, men nu är den nästan klar. Upptäckte dock fina bilder som mamma tagit så fick ändra om lite för att få med dem också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela