Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Bilder till pappa (och shopping)

Publicerad 2011-07-29 18:01:25 i Allmänt,

Idag åkte jag med mamma till Göksäter. Jag skulle handla en sopspann och några mässingskruv till Hampus. Hmmm... Jag kom hem med följande:
Ett paket med 40 ballonger (till Nicos födelsedag)
En prasselbok med Bamse
En plåtburk för att ha tvättmedel i (som ser ut som en mini-tvättmaskin)
7 doftljus av varierande storlek
En första hjälpenlåda i plåt
Plåster
3 par halksockar till Nico
En måttsats (dl-mått etc)
Memostickers
Partyvisslor (till Nicos födelsedag)
Sophink
Mässingskruvar
En mini-stekpanna som gör ägg eller plättar i form av grishuvuden...haha
Tandpetare
Toapapper
Våtservetter
3 böcker
Ljus i form av en 1:a till Nicos födelsedagstårta

Så kan det gå... och varmt är det.. nåt så in i hilvitti.

Nu kommer en bildkavalkad tillägnad min pappa :)




Bus på g


Med snutten med sig


En mumsig sladd


Nico försöker ta sig över grinden... Han kör dit sin vagn, ställer sig i vagnen, och försöker nå att titta över


Tittar på spännande saker på datorn tillsammans med sin pappa


Sitter och spelar lite musik (och diggar)

Imorgon blir det loppis :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-07-29 18:16:00

Åh, han är ljuvlig ;) blir bara goare och goare underbart att ha fått pussa honom MYCKET idag:)) Kram på er



Postat av: Morfar

Publicerad 2011-07-29 20:47:39

Minst en bild per dag måste du lägga in. Jag gillar bus blicken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela