Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Still a fan

Publicerad 2011-01-26 14:38:33 i Stuff,

Jag gillar fortfarande Lindex... och en av anledningarna är just att deras babykläder är så rymliga att de passar bra till en liten knubbis som min son
Hade jag haft pengar finns det så mycket där jag skulle köpt. Satt och drömde mig bort bland alla söta kläder på deras hemsida.

Jättesöta bodys


Söta byxor.. knäskydd kan ju vara bra om han får för sig att krypa.. nån gång :)


Gillar vanligtvis inte biltryck, men oh så gossiga


Hampus ogillar tröjor för han tycker att de korvar sig, men jag tycker om denna 2-dels pyjamas och Nico tycker det är kul att kunna pilla på sin mage :)


Fler strumpor i olika färger behövs, och mössan den var ju bara så cool :)

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-01-26 22:10:29

Strumpor får man verkligen aldrig nog av :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela