Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Pics from tha mobajl

Publicerad 2011-01-21 14:42:41 i Nytt på bebisfronten,

Skall byta telefon så förde över alla bilder från den till datorn. Tog ett tag då vi såklart slarvat bort även den sladden och fick blåtanda över alltihopa.

Fanns en del söta bilder, och en hel del där min son ser ut som en drogmissbrukare då blixten är så stark att han kisar och gör miner på bilderna..haha.

Ett smakprov? Oki, om ni tjaatar:


En gång i tiden var min bebis en ännu mindre bebis som kunde somna var som helst och tyckte om att mysa på sin mammas bröst. Kan sakna det goset. Nu för tiden skallar han mig och försöker äta upp mitt hår :).


Just ätit..hehe


Ser ni föraktet? Avskyn? Säg hej till världens suraste lilla knubbis :)


En något gladare bebis som lyckligt visar sin, då, nya färdighet att räcka ut tungan :) Han har lagt ner det nu.. tycker att det är gammal skåpsmat... nu kör han på pruttljud och salivsprut istället.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-01-21 14:54:06

just vad jag åt! en fc fesat med ostdipp! hoho gott. fasen styr kosan mot donken då ;)



Postat av: Mamma

Publicerad 2011-01-21 15:11:50

Helt underbara bilder:) Den där han ser ut som en rabiessmittad är ju ljuvlig, kolla de småknäppta händerna över en däst mage haha

Postat av: Linnea Jonasson

Publicerad 2011-01-21 15:11:55

Haha underbara bilder. Den där nico vill man ju träffa snart. Mamman med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela