Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nu jävlar blir det bilder

Publicerad 2011-01-19 14:06:55 i Nytt på bebisfronten,

Nej, jag har inte hittat sladden... men Hampus berättade för mig att jag inte är helt smart.. för under den senaste tiden har jag gått här och gnällt över att jag inte kan få in mina bilder i datorn och hela tiden var det ju bara att ta ut minneskortet ur kameran och sätta in det i min lilla dator. Smart Emma..hrrmm..

I alla fall kan ni nu få lite bilder på vad mitt gostroll sysslat med den senaste tiden :)



En liten stund varje dag sitter han och leker i sin gåstol, vilket han älskar.



Ibland smakar han på ratten :)



Han har även förkovrat sig i litteratur.



Tränat sig på att sitta och leka har han också gjort, men ofta blir fötterna så intressanta att han faller långsamt framåt :)



Min kamera klarar inte riktigt att ta en bra bild på något som hoppar upp och ner, men bilden illustrerar ändå hur hoppgungan inte riktigt funkar för honom än.. Han är för kort så hans armar kommer i kläm. Har man dem genom hålen avsedda för armarna så blir han liksom hängande i dem och har man dem framför honom som på bilden så blir det inte helt bekvämt det heller.. Han får växa lite helt enkelt... men risken är att när längden är bra så är han för bred :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela