Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nicos morgon i bilder

Publicerad 2011-01-04 11:46:49 i Nytt på bebisfronten,


Efter första tuppluren på morgonen så låg han lite bredvid mig i soffan (oroa er icke jag har koll så han inte rullar och trillar ner på golvet..hehe)


Om man är ovig och vill leka med sina fötter så får mamma hjälpa till


Sedan låg han på rygg en stund på golvet och lekte med sin favoritskallra... och sneglade surt på mig varje gång jag tog kort :)


En stund på mage också, men det var inte alls kul och slutade strax i tårar


Efter en portion gröt underhöll han sig själv en lång stund med en prasselbok som var otroligt spännande :)

Och hans mamma då? Hon är det okammade trollet som tittade på... Kanske inte konstigt om han blir lite ledsen när det är denna syn han möts av på morgonen...hahaha.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-04 15:29:22

Så härliga bilder, han kan verkligen se butter ut när han ser kameran haha. Jag tycker att du ser härligt rufsig ut;))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela