Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Mr Morgonpigg

Publicerad 2011-01-06 06:34:56 i Nytt på bebisfronten,

Ja början av natten var ju då lugn.. men sedan vaknade han och ville äta relativt ofta efter det och strax innan kl 06 i morse så var han tvärpigg och ville upp. Inte alls så kul för jag är då inte alls pigg.

Hans utslag har bleknat nu på morgonen men de finns fortfarande kvar. Har mailat en bild på dem till BVC och ringt dit och talat in ett meddelande så får väl se om de hör av sig under dagen.


Så här såg hans utslag ut igår kväll. Någon som sett denna typ av utslag förut?
Det jobbiga med att söka läkare för det hela är just att de liksom kommer och går utslagen. Ibland syns de knappt utan man kan bara känna dem svagt, men så plötsligt så blossar de upp igen. Han verkar inte lida av dem dock.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-01-06 08:50:01

Emma är inte utslagen lite torra? Ha för mig att jag smorde in ett sådant "utslag" med salva när jag byte på honom sist. Vad jag vet så är nässelutslag inte "nariga".

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela