Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Mobbad...igen

Publicerad 2011-01-04 18:32:16 i Allmänt,

Efter förra inlägget får jag denna kommentar:


hahahaha har du aldrig ätit sk snöbollar förut?
jösses på vikken planet är du född :D

Haha.. jag har alltså tydligen missat något som är allmänt
känt förstår jag... Kanske helt
utskämd nu... som att säga att man
aldrig sett en skumsvamp?

Men nej, jag hade aldrig ätit dessa förr..haha... så är det.
Antingen är de inte lika vanliga
här, eller så är det skitvanliga men jag aldrig köpt dem
just eftersom de ser så suspekta
ut...hehe.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-01-04 22:21:17

haha ja... snöbollar lixåm. dom går väl i samma klass som typ rosa svamp, romerska bågar... salmiakbalkar.. lixåm riktigt regular :P

Postat av: sofia

Publicerad 2011-01-04 23:03:41

jag brukar ha en drös mammor som brukar vara med och tycka men vet inte vart folk håller hus. underligt det där.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela