Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En strålande morgon... enligt vissa

Publicerad 2011-01-08 12:18:59 i Nytt på bebisfronten,

Nico har haft en superglad morgon han.



Själv följer jag min plan för att få bättre rutiner och bättre nattsömn.

* Mycket aktivitet och rörelse. Idag har vi busat, han har suttit i gåstol, han har legat på köksgolvet när jag pysslade med disk och han satt med i källaren när jag grejade med tvätten. Han skall även vara med ute när jag skottar sedan så han får frisk luft

* Jag senarelägger hans morgonsovstund. Istället för att han får två tupplurar på morgonen/förmiddagen och en på eftermiddagen så skall han idag (om det går) bara få en tidigt på morgonen och en mer mitt på dagen. Han börjar dock bli trött nu så får se hur det går.



* Han får även äta lite gröt på förmiddagen så han får "riktig" mat två gånger per dag. Han har ju hittills inte haft problem med magen alls av det.

Får se hur det går...


Min lilla sötis <3 Åh vad jag älskar den plutten.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-01-08 12:28:14

Du milde va go ha é:)) sista bilden är ju helt underbar!

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-01-08 14:36:04

Håller helt med att sista bilden är helt underbar. han ser så stor ut på något sätt. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela