Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Året som gått - igen

Publicerad 2011-01-08 07:28:04 i Självcentrerat,

Ja, jag är lite uttråkad så snodde denna lista från en annan blogg :)

Hur har året 2010 varit för dig? – Helt fantastiskt faktiskt. Vi köpte hus, fick barn och gifte oss... Kommer krävas mycket för att något annat åt skall slå detta året :)

Bättre än förra året? – Ja verkligen. Även om jag träffade Hampus 2009 så det var också ett bra år.

Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Se svaret på första frågan..hehe

Har du flyttat under år 2010? – Ja vi flyttade till vårt hus i april.

Har du hittat en ny låt som du älskar? – Ja, fast ingen aning om den kommer från 2010, men jag upptäckte den då..hehe

I så fall vilken? – Hästpojken: Gitarrer & bas Trummor & hat.

Har du kysst en främling? – Nej verkligen inte... håller mig till att kyssa min man :)

 

Hur har din kärlek varit 2010? – Den har varit bra. Min man är den finaste människan i världen och det är underbart att kunna kalla honom för min man och ha hans efternamn <3

Har du varit kär? – Hela tiden :)

Har du sagt jag älskar dig till någon? – Dagligen

Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Varje dag <3

Har du haft ett hemligt förhållande? -  Hehe.. nej, verkligen inte.

 

Tog bort de frågor som hade med död att göra för tyckte det var hemskt.

 

Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej, har inte för vana att slåss.


Varit i slagsmål? – Nej, inte min gej.

 

Har du gjort någonting du ångrar? – Inget direkt som jag kommer på just nu

I så fall vad?

Har du skämt ut dig? – Svimmande i affären... det var pinsamt

Har du ljugit för en vän? – Nej, det tror jag inte... ljuger sällan

Har du varit ute en hel natt? – Nej, men vaken en hel natt..hehe

Har du blivit tagen av polisen? – Eeh, nej..hehe

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Varje natt nästan

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Inte om inte katterna räknas..hehe

 

Har du träffat nya vänner? – Ja, i Augustimammorna :)

Har du förlorat en vän? – Inte förlorat, men tappat lite kontakt med

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Både ja och nej

Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej, sånt gör man inte

Har du ljugit för en bästavän? – Som sagt var så ljuger jag ytterst sällan

Har du haft en relation med en vän? – Nej

 

Ja, detta var ju sannerligen ointressant läsning.... well well... Nu får jag prata med den skrikiga lilla Nico som inte bara vill vara vaken untan även vara konstant underhållen :)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela