Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Världens hemskaste mamma

Publicerad 2011-02-08 21:10:26 i Allmänt,

Nico vaknade strax innan 21 och var ledsen. Tänkte testa och ge honom välling en gång till... oh my god.. det skulle jag inte gjort... Han bröt ihop totalt. Grät helt hjärtskärande som om jag försökt mata honom med syra eller arsenik. Fick rusa till köket och hämta en flaska ersättning som han snyftandes sög i sig medan han tittade anklagande på mig: Varför mamma? Varför?
Jag tror det krävs lite tillvänjning innan han tycker det är ok med välling.

Nu åt han i alla fall en relativt stor portion ersättning och somnade om så bara att hålla tummarna för att det inte blir en repris av natten innan, även om han verkade lite gråtmild (minst sagt) nu.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-02-09 08:55:15

nappen är på väg! en dag försent, glömde kuvertet suck!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela