Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Varför inte Idol?

Publicerad 2011-02-03 17:53:56 i Allmänt,

Sofia frågade, kanske inte helt allvarligt eller vad vet jag, om varför det inte sats plus på Let´s dance, Kungarna av Tylösand (här hoppas jag verkligen hon skojade..hehe) eller Idol.
Jo det är ju för att jag inte ser de programmen. Eller jo, Idol ser jag uttagningarna av eftersom det är kul med folk som gör bort sig.. sån är jag.. men sedan tröttnar jag snabbt. Let´s dance och Kungarna av Tylösand ser jag inte alls på.

Skall dock inte sätta mig på några höga hästar här och säga att "hur kan man se sån skit?" för då kastar jag lite sten i glashus vilket ni kommer förstå när Melodifestivalen börjar och jag går in i trance :)
Har dock sett några avsnitt av Fångarna på fortet, men det får inte ens ett enda Knytt... kan få en svans möjligtvis.... det är ju som en tidsresa tillbaka i tiden... been there, dona that (eller nej jag har ju varken varit där eller gjort det.. men ni fattar poängen). Och Gunde.. har han någonsin varit annat än jobbig?

Nej nu får jag sluta för Nico ligger hos mig i sängen och vill ha uppmärksamhet vilket han tydligt demonstrerar genom att han vänt sig snett i sängen och ligger och sparkar mig hårt i sidan.

Måste bara säga att tack vare besök och hjälp från modern så är det nu städat i köket, nästan helt städat i vardagsrum och hall (dammsugning kvar) och snart färdigt i sovrummet (Hampus får ta sitt sängbord själv). Nöjd är jag. Tack mamsen.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-02-03 18:33:50

Tar alla chanser att få komma och hälsa på och få ett ljuvligt snett leende och en go puss av lilltrollet:))

Postat av: sofia

Publicerad 2011-02-04 12:03:57

hehe jaaa helt allvarlig var jag väl inte även om du å jag helt enkelt inte ser samma program haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela