Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Såklart

Publicerad 2011-02-18 07:25:13 i Nytt på bebisfronten,

Bara för att man ville vara utvilad idag när jag skulle köra till Torp så beslutade sig Nico för att ha en jobbig natt. Eller lite mitt fel är det för jag var vaken till nästan midnatt pga att jag lekte med min iPhone.
Sedan vaknade Nico 4 och ville inte somna om. Tog nog en timme innan han somnade igen... och även om jag inte satt med honom utan lät honom röja på egen hand så förde han väsen så man var vaken. Och sedan skulle han upp strax efter 6.

Det här r synen man möts av när man kommer in på morgonen och han har legat och busat runt (vissa av korten är tagna av iPhonens app som gör att korten ser gamla ut).




Som ni ser har allt i hela sängen mystiskt hamnat uppe kring hans huvud.


Dessa små tår kunde man även se pilla med spjälorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela