Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Så jävla duktig

Publicerad 2011-02-06 10:57:56 i Allmänt,

Ja, jag då alltså..haha. Har spenderat morgonen med att bära in typ 40 säckar pellets á 16kg. Tänkte överraska Hampus med att ha burit in alla när han vaknade, men Nico sa stopp efter 4 säckar och meddelade högljutt att nu fick det fan vara nog.

Sedan lyckades jag få i honom några skedar hemmalagad mat utan lika stora protester som innan. Ger honom sin gröt efteråt så han får i sig så mycket som han ska, och behöver då inte truga i mer än några skedar av det andra så att han kan vänja sig långsamt.

Nu skall jag strax göra frukost till älsklingen och sedan blir det väl att dona hemma och åka och handla NAN... Så segt att man måste åka så långt för att göra det, men det får gå.

Har förresten framkallat massa, massa foton idag (för massa, massa pengar :/) så nu måste jag köpa massa, massa ramar. När vi får iordningen trappan inne hade jag tänkt att ha en fotovägg i den.

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2011-02-06 12:42:38

Fotovägg i trappen är fint! Kommer säkert bli kanon när det är klart =) Synd bara att det ska kosta alla de där pengarna och ramarna =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela