Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

... och detta hände sedan

Publicerad 2011-02-04 19:40:43 i Allmänt,

Plötsligt kom pelletsmannen med sin lastbil och eftersom Nico just då var pigg och glad fick han komma med ut och sitta i bilen när jag flyttade den. Fick ställa den bredvid vägen med varningsblinkers på under tiden. Nico tyckte nog att det var så spännande med alla ljus och ljud att han glömde bort att han hatar att sitta i en stillastående bil.

När allt var överstökat var Nico trött så jag la honom runt 18 och han sov i en timme innan han plötsligt ville upp igen och var superledsen. Han fick sitta med mig i sängen en liten stund och sedan var han nöjd och ville äta och lägga sig igen. Nu verkar det som han somnat, men skall inte säga för mycket än. Han har lite svårt för det där att han inte kan sova och sitta med samtidigt... han skulle gärna göra både och tror jag :)

Nu längtar jag efter min underbara man. När han kommer hem skall vi äta lite gott och mysa. Skall bli skönt att ha honom hemma i helgen.

Vill avsluta detta inlägg med att ge en kram till Sofia som är så underbart snäll och skall skicka mig en "välling-napp" till min MAM-flaska då affärerna här i kommunen tydligen inte tycker att det är något värt att sälja. Sofia är den bästaste :)
Så synd att hon och Kerstin inte bor närmare så man kunde ses mer.. eller kanske tur för då hade hon kanske upptäckt hur skum jag är... hehe. Fast förhoppningsvis är man som Pink så fint sjunger.. wrong in all the right ways :)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-02-04 22:05:14

eller så hade du upptäckt hur konstig JAG är? ;)

hihi, jag är iaf superglad att du finns för du e så himmla bra på alla sätt! nappen skickar jag imorgon, eller ska jag ta söndag kanske så den inte behöver ligga å frysa i postlådan över helgen :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela