Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

*mummel, mummel, stön, pust*

Publicerad 2011-02-09 08:23:48 i Allmänt,

Min hjärna känns som om den är fylld av gröt.
Nico sov hyffsat i början av kvällen... eller nja.. han vaknade en hel del. Jag kunde dock ändå inte somna för hade myrkrypningar i armarna.
När jag väl kände att jag kunde komma till ro var klockan runt midnatt och efter det vaknade Nico en gång i timmen, ibland mer. Det var som stora gnällfabriken inne i hans rum.

När Hampus kom hem runt 7 så plockade han in Nico till oss i sängen där han låg och pratade förnöjt. Sedan åt han och började bli tjurig efter nån timma så tänkte att han nog ville sova igen, som han brukar. Men icke. Ingen morgonlur idag inte. Så nu ligger han på golvet och grejar för sig själv... eller helt självständig är han ju inte för han vänder sig på mage, men när han tröttnar på att ligga så och vill vända tillbaka så gör han inte det utan gråter tills jag kommer och vänder tillbaka honom. Försöker vänta ut honom för att han skall lära sig, men man orkar inte med ljudet tillslut. Desutom måste man hålla koll för titt som tätt kräks han och börjar klafsa runt i det.

Väntar på att få klartecken från mamma att hon är vaken så vi kan åka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela