Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Matfri natt

Publicerad 2011-02-22 06:40:28 i Allmänt,

I natt mellan 20 och 06 så åt Nico bara 60ml runt midnatt. Dock innebar inte detta att han inte vaknade fler gånger. Nej, han vaknade kanske två-tre gånger och ville bli omstoppad och få nappen. Men kanske det kan få i rätt riktning och att han snart inte behöver äta på nätterna. Kan ju alltid hoppas.

Har dock sovit en del i alla fall, men lika trött för det är jag. Jag behöver mycket sömn för att känna mig pigg jag. Nu ligger Nico bredvid mig i sängen och småpratar medan han sparkar på mig. I eftermiddag skall bilen lämnas in på lagning men skall ta det ytterst lugnt i några timmar till.

I natt drömde jag förresten att jag gick i skolan men blev utkastad för jag hade så håriga ben. Kanske dags att raka dem snart... Känns som det gått långt när de börjar ge mig mardrömmar..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela