Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lördag hos familjen L

Publicerad 2011-02-05 17:24:53 i Allmänt,

Jag har blivit stark! Innan var jag klen, så klen, men efter att ha burit bebis som väger flera ton så har jag blivit en liten hulk. För två månader sedan fick vi vårt senaste lass med pellets. Då orkade jag bära (läs: släpa) två 16 kilos säckar innan jag typ dog. Idag bar jag 2 stycken utan ansträngning. Kastade dem käckt över axeln som värsta grovarbetaren. Fan va cool jag är.

Nico har dock varit en gnällspik hela dagen. Vill inte äta, inte göra nåt.. bara gnäll och gnöl... tills jag satte på radion. Den gillar han tydligen för sedan den sattes på ligger han och leker ensam på golvet och är hur nöjd som helst. Toppen.

Under tiden försöker jag framkalla foton men med detta internetet tar det evigheter att ladda upp bilderna. Evigheter! Sist tog det tre timmar tror jag och denna gången har jag kanske tre gånger så många bilder så kan väl skicka beställningen imorgon eller nåt.

Ja, det var väl det som händer här.
Sitter här med min schlagerbilaga och bara väntar..hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela