Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lillprins Bus

Publicerad 2011-02-12 08:06:44 i Nytt på bebisfronten,

Nicos natt var ganska lugn, men jag sov inte så mycket då jag sov på soffan och katterna hade busrace hela natten. Om någon undrar varför jag sov på soffan så var det inte på grund av något äktanskapligt gräl eller så utan för att Hampus skulle sova så tidigt och jag inte ville störa honom. Han gick dock upp vid 3 och då la jag mig i sängen och sov bättre.

Vid 7 ville Nico upp och vi såg då På Spåret i sängen. Nico har ju förresten en ny grej för sig. Han vill hålla i spjälskyddet och dra det ner över huvudet när han sover. Ser mycket lustigt ut.
Något som alltid får en på gott humör är att gå in i ans rum och mötas av världens gladaste och busigaste bebis på morgonen. Se bara nedan.


Nerdraget spjälskydd, avsparkat täcke, bortkastad nalle och en t-shirt att gömma sig under :)


Se hur buset riktigt lyser i ögonen :) Han har precis dragit ner t-shirten han gömt sig under. Han älskar sin lilla tittut-lek på morgonen :)


Och vilken lycka när mamma skrattar åt stolligheterna :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-02-12 09:04:15

Man smälter som smör i solsken när han ser ut på det viset:)) Älskade lilla plutt:)

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-02-13 01:25:53

Underbara bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela