Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Hemma igen

Publicerad 2011-02-24 14:25:25 i Allmänt,

Nu är man hemma igen... Har varit en stund visserligen men bebis skulle matas och läggas och det tar sin lilla tid. Speciellt då han åter är i en "vägra sova"-fas. Han vill bara sova i vagnen och i bilen... inte hemma i sin säng.

Var hos läkaren idag och träffade äntligen en som lyssnade så skall tas massa prover och annars skall jag remmiteras vidare. Om någon undrar varför jag var till läkaren så beror det på att jag varit väldigt trött i typ 16-17 år (minst) - seriöst.

Sedan var jag, mamma och Nico och grattade min mormor i förskott då hon fyller år på söndag då vi är borta.

Nu skall jag försöka få lite städat och sedan gå igenom alla räkningar... supersköj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela