Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Farväl farfar

Publicerad 2011-02-13 10:45:39 i Allmänt,

Du fick mig att känna mig speciell farfar. Du har för alltid en plats i mitt hjärta och även om jag försöker vara tacksam att du har fått komma till ro nu så kommer jag sakna dig så otroligt mycket.
Är så glad att jag hann träffa dig för några dagar sedan och ge dig en sista kram. Mest tacksam är jag dock över att du hann få träffa Nico, och han fick träffa dig.



Farväl farfar <3

/Darlingen

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2011-02-13 12:38:42

Jag beklagar sorgen och det är alltid tungt när en nära anhörig går bort..

Styrkekramar till dig och din familj

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela