Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

..........

Publicerad 2011-02-14 06:56:56 i Allmänt,

Den senaste tiden har jag fått sova mellan 2 och 4 timmar, både på grund av Nico men också på grund av att jag haft svårt att sova av olika anledningar. Natten till igår sov jag knappt någonting av oro för farfar och igår var jag ju av förklarliga skäl väldigt ledsen och grät mycket. Man kan därför lätt förstå att jag var ganska utmattad igår kväll.... och behövde sova.

I natt var dock Nico vaken mellan 2 och 4 och bara vägrade sova. Innan dess hade han ätit vid 21 och vid 24. Efter det vaknade han och ville upp strax innan klockan 7.
Jag är så trött att jag har fysiskt ont i kroppen och bara vill gråta. Huset ser ut som faen och det är ingenting mot hur jag ser ut. Det finns dock inte ens en gnutta ork i kroppen att göra något åt detta för tillfället.

Jag vill bara att idag och imorgon skall passera snabbt så att Hampus blir ledig. Allt jag vill just nu är att få sova. Kan ju alltid hoppas på att jag blir lite piggare under dagen, för just nu var det knappt att jag orkade lyfta fingrarna tillräckligt för att ens kunna skriva detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela