Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Bokrea

Publicerad 2011-02-25 08:20:08 i Allmänt,

Nu är det bokrea. Missade själva starten känns det som för fick aldrig hem någon reklam om det. När Nico blir lite större vill jag börja gå på nattpremiären som jag alltid gjorde förr. En mysig tradition.

Har kollat lite på nätet på rean, men som vanligt hittar jag mest böcker som inte är på rea som jag vill ha.


Dessa två fanns på rea i alla fall. Max lampa känns som en bok Nico hade kunnat gilla med tanke på hans lampfixering :) och Gissa hur mycket jag tycker om dig är så himla fin.


Det var det fräckaste är en bok vi bara måste ha fast den inte är på rea. Hur kul är det inte med en bok om en mullvad som blir bajsad på huvudet och försöker ta reda på vem det var som var så fräck :)


Inte heller på rean men dessa böcker som handlar om att alla är lika värda och lika bra vill jag ha till Nico.

Jag hittade en bok på rean jag ville ha till mig själv, som handlar om hur man virkar små figurer, men den var självklart slutsåld så kanske får bli en liknande bok som inte var på rea.

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-02-25 21:59:19

Håller med om det! En härlig tradition! Jag gjorde det också alltid förr, men förra året var jag inte alls eftersom jag var sängliggande p.g.a. graviditeten och i år blev det på dagen istället p.g.a. den lille :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela