Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Blir han aldrig trött?

Publicerad 2011-02-14 20:00:08 i Nytt på bebisfronten,

Just nu är jag inte glad på min son. Inte glad.
Han har inte velat sova nästan alls på hela dagen så när han somnade vid halv sex trodde jag att han somnade för natten. Icke. En timme senare är han klarvaken och vägrar sova. Har fått kämpa som ett svin, men tror jag (hoppas, hoppas) att han somnade igen efter att jag tryckt i han ersättning tills han nästan storknade (inte seriöst storknade såklart).

Sa till Hampus att jag skulle ha Alla hjärtans-middag till honom när han kom hem. Jag måste vara dum i huvudet. Han är hemma runt 23. Men sagt är sagt så får väl fixa det.

Kan bebisar jävlas med en förresten? Nico har börjat med att ligga i sin säng och plötsligt skrika som om någon stuckit en kniv i honom, så hysteriskt att man liksom rusar in. Då ligger han nonchalant och vickar med nappen mellan fingrarna och skrattar när jag kommer in... "Lurade dig igen mamma...haha".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela