Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Svetten rinner

Publicerad 2011-08-01 18:37:01 i Allmänt,

Idag på förmiddagen var Nico kinkig till och från på grund av värmen... and I don´t blame him... känner mig ganska kinkig själv. Lunchen var ju dock en trevlig upplevelse tyckte han.







Sedan fick han dagens första bad i vasken för att svalka sig lite. Nu när han upptäckt glädjen i att plaska så plaskas det friskt kan jag säga.



När Hampus vaknat åkte vi till min mamma och pappa där vi gick på en loppis i närheten. Nico fick en jättefin liten stol av sin mormor och även en uppdragbar leksak som spelar musik och visar en liten "video", som han uppskattade mycket.



Sedan passade mamma och pappa liten medan jag och Hampus övningskörde.

När vi kom hem var det lite bus för Nicos del men sedan kvällsmat och sängen. Fick dock ge honom ännu ett svalkande bad innan. Detta tycks dock inte hjälpa så mycket för inte vill han sova inte. Rinner svett om oss alla så kanske inte så skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela