Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Hepp

Publicerad 2011-08-27 19:04:47 i Allmänt,

Jag har längtat hela dagen efter kvällen så jag kan få sova. Borde anat att Nico hade andra planer. Hans planer för kvällen är:
* testa olika läter för att se vad som gör att jag kommer tillbaka till rummet
* låtsas somna i en minut eller två för att sedan studsa upp full av energi
* slänga ut precis allt ur sängen alt. leverera det till mig genom spjälorna om hon är där
* kräva att jag pussar alla hans fingrar, ett i taget, och sedan fötterna

Men är också underbart underbart söt då han fnittrar förtjust då man pussar hans fingrar och sedan lutar huvudet på spjälorna för att få en puss i pannan. Gosunge. Önskar jag kunde krypa ner i spjälsängen hos honom. Varför kan de inte göra megasize spjälsängar för hela familjen?


Reda använd bild, men ville bara att ni skulle få en inblick i hur söt han är.... och då är han ändå hundra gånger sötare i verkligheten.

Vet ni förresten att kärlek kan mätas i hanteringen av snor? Jag har en kraftig snorfobi. Jag kan kräkas bara jag tänker på snor, om någon nämner snor och jag kräks (for real) hela tiden när jag är förkyld av rent äckel. Innan jag skaffade barn var jag rädd att detta skulle bli ett problem. Speciellt då jag en gång praktiserade på en öppen förskola och blev så äcklad av alla snoriga barn att jag fick springa och spy flera gånger om dagen (haha.. det är sant).
Nicos snor stör mig inte alls. Jag pussar honom fast jag får snor i hela ansiktet och i munnen. Finns inget papper tillgängligt kan jag torka hans näsa med min egen tröjärm. När snoret rinner tänker jag bara "Han är så söt". Det är kärlek det. Kärlek som inte ens kan övervinnas av snor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela