Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Hej hopp på er

Publicerad 2011-08-09 08:46:06 i Allmänt,

Nico sov till 06.30 idag. Inte lika bra som till 07, men det duger. Och han somnade snabbt och lätt igår kväll. Hoppas kunna hålla trenden, men det innebär att han måste sova efter lunch varje dag... och idag kommer vi vara på torget den tiden så då gäller det att han går med på att somna i vagnen... vilket han inte alltid gör.

Rätt gott morgonhumör i alla fall och snart blir det fullt upp. Skall till torget som sagt var. Handla kläder till Nico, handla kläder till mig, handla mat, handla hårfärg, handla medicin på apoteket, kanske ta spruta, klippa mig, posta brev etc etc. Mamma skall med för det är trevligast så. Tillsammans är man mindre ensam.

Hampus är fortfarande lite sjuk. Bara att hoppas att man inte blir smittad. Skall på uppstartsdagar på mitt nya jobb i veckan (mitt gamla hr jag tjänstledigt från pga studier och det nya är bara 20%). Två heldagar i Götet med övernattning på hotell. Hampus skall ha hand om Nicopico ensam, så det gäller att vi båda är krya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela