Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En lugn dag

Publicerad 2011-08-04 16:41:01 i Allmänt,

Nico höll sig vaken till efter lunch då han sov i två timmar. Känns som det är denna dygnsrytm han borde ha, och man önskar att han hade.

Han har varit på ganska bra humör hela dagen, trots att han ramlat och slagit i huvudet ett antal gånger.
Själv har jag städatlite och varit och handlat, och inte mycket mer. Började läsa boken Fortfarande Alice och fastnade i den och var tvungen att läsa klart den. En riktigt bra bok, så läs den!



Sedan fick jag brev från CSN som pga något datorfel bara beviljat mig studiemedel för 75% studier första terminen, så fick ringa dem och få hjälp.
I bakgrunden satte Nico på alla sina musikspelande leksaker på en gång samtidigt som han morrade som ett litet lejon och monsterpratade, så han på CSN måste trott att jag ringde från en cirkus eller nåt....haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela