Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Ångest och sorgsenhet

Publicerad 2011-08-31 09:43:30 i Allmänt,

Nico sov inte bra i natt men verkade hyffsat glad när vi begav oss till dagis. Jag följde med in och var med när han åt frukost där och när han skulle tvätta sina händer efteråt sa jag hejdå och gick. Åååångest.
Ringde någon timme senare och de sa att han gråter när han inser att jag inte är där men att han går att avleda, så det är ju bra. Ont i magen har jag dock.

Sedan mitt i allt så upptäcker vi en mus i vardagsrummet som katten jagar. Vi tänkte fånga in den och släppa ut den. Så liten och söt. Men så fick den kanten av spannen i huvudet när vi skulle fånga den och dog :( Så då blev vi alldeles lessna och känner oss som mördare. Usch usch usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela